Ön Muhasebe

Logo Start 3 mikro işletmelerin ihtiyaç duyduğu tüm ön muhasebe işlemlerinin
tek bir noktadan yönetilmesini sağlıyor.

Stok Takibi

Sınırsız ürün kartlarıyla güncel stok bilgilerinden konsinyelere kadar
tüm stok hareketleri Logo Start 3 ile takip edilebiliyor.

Sipariş Takibi

Gelen tüm siparişler ilgili müşteri hesabına tarih ve teslimat bilgisiyle otomatik aktarılarak siparişlerin
tek bir noktadan takibini mümkün kılıyor.

Logo Start 3 ön muhasebe programı, mikro işletmelerin işlerini büyütmesi için ihtiyaç duydukları tüm teknolojik altyapıyı sunuyor. Bu kapsamlı çözüm ile maliyet, fatura, sipariş, stok, banka ve müşteri bilgilerini tek noktadan yönetmek mümkün. Satış ve maliyet arasındaki dengenin izlenmesi sayesinde iş yükü hafifliyor ve karlılık artıyor. Logo Start 3 sektör-bağımsız yapısıyla, tüm mikro işletmelere ön muhasebe süreçlerinde destek olurken dijitalleşmenin ilk adımını atmalarını sağlıyor. Stok takibi özelliği ile stok bilgilerini, ürün giriş ve çıkışlarını, stok değerlerini takip edebilir, stok devamlılığını ve işinizi daha da üst seviyelere çıkarmayı hedefleyebilirsiniz. Aynı zamanda sipariş süreçlerinin tek noktadan kontrol edilebilmesi, hızlı yönetim sağlarken müşteri memnuniyeti açısından işletmenize değer katıyor.

İhtiyacınız Olan Her Şey Tek Noktada

Logo Start 3 öncesi farkı ortamlarda saklanan veriler, Logo Start 3 ile artık tek bir noktadan güvenle takip edilebiliyor. Böylece karışıklık önleniyor ve hata payı minimum seviyelere düşürülmüş oluyor.

Bankacılık İşlemleri

Logo Start 3 sayesinde bankacılık işlemlerine zaman harcamanıza gerek yok. Hesaplarınızdaki para giriş çıkışları, çek ve senet takibi Logo Start 3 ile parmağınızın ucunda.

Geliştirilebilir Çözümler

Paylaşılan güçlü altyapı sayesinde işletmeniz büyüdükçe, verileriniz Logo Start 3’ten yeni sisteminize kolaylıkla ve herhangi bir kayıp yaşanmadan aktarılabilir.

Kolay Fatura İşlemleri

Çözüm sayesinde işletmeler siparişlerinin faturalandırma süreçlerini kolaylıkla yönetebiliyor. Önceden belirlenmiş promosyon ve indirimler de faturalara otomatik olarak yansıtılıyor.

Kredi Kartı ve Taksitli Satış

Uygulama ile kredi kartıyla satış yapılabilir, taksitli satışların faturalandırmaları taksitlendirilebilir. Tüm gelir ve ödeme verileri takip edilip planlama oluşturulabilir.

Güncel Müşteri Bilgileri

Her müşteri için çözüm üzerinde oluşturulan cari hesaplarda müşterilerin aylık satış tutarları, toplamları, riskleri ve risk limitleri tanımlanabiliyor. Cari hesaplara ait farklı zamanlarda girilen işlemlerin, istenen zaman aralığı için değerlendirmesinin yapılabildiği raporlara kolaylıkla da ulaşılabiliyor.

Zeum Logo Eğitim ve Destek ekibi, Logo Start 3 çözümünün kurulumundan kullanım aşamasına kadar her süreçte size destek oluyor. Ön Muhasebe süreçlerinizden tam verim almak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Zeum Yazılım olarak, Logo Start 3 çözümünün satın alınmasından sonraki uygulama sürecinde, Logo Teknik Destek ve Logo Servis Hizmetlerimizle yanınızda olmaya devam ediyoruz.

Uzaktan Destek hizmetimizle, sistemlerinize bağlanarak adeta yanınızdaymışçasına tüm süreçlerinizde destek olmaya devam ediyoruz.

Telefon: +90 216 706 56 46
Whatsapp: +90 506 909 87 77

TELEFON NUMARANIZI BIRAKIN SİZİ ARAYALIM!


    [anr_nocaptcha g-recaptcha-response]